Cookies
Prevádzkovateľ webu, spoločnosť interNETmania SK s.r.o., Námestie osloboditeľov 65/6, 031 01 Liptovský Mikuláš, IČO 50462164, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež pre retargeting. Viac informácií
Súhlasím
Zákaznícka linka: +421 948 890 690 (Po-Pia 8.00-16.30 h)
Na tonery sme tu my.
Prihláste sa
Už som u Vás nakupoval

Najčastejšie chyby a ako ich riešiť - 10. diel: Čo robiť, keď nefunguje alternatívny toner

Alternatívne tonery sa úspešne používajú v tlačiarňach všetkých značiek. Na trhu zoženiete aj veľmi kvalitné tonery od rôznych výrobcov, ktoré sú z hľadiska konštrukcie, výťažnosti aj kvality tlače porovnateľné s originálom. Môže sa však stať, že toner prestane z ničoho nič fungovať. Rovnako tak nemusí tlačiareň s novým tonerom spolupracovať. Nie vždy to však znamená, že je náhradná náplň chybná.

Ak vám prestal fungovať toner, ktorý predtým tlačil bez problému, je možné, že je prázdny. V takom prípade je najvyšší čas zaobstarať novú alternatívnu náplň.   

Pokúste sa odhaliť zdroj chyby

Ak alternatívny toner nefunguje, je potrebné zistiť, či je problém naozaj v ňom. Nakoniec by sa mohlo stať, že ani po obstaraní nového (napríklad i originálneho) tonera by tlačiareň stále nefungovala. Pri hľadaní zdroja chyby je potrebné rozlišovať dve situácie:

1) Alternatívny toner, ktorý predtým fungoval

Ak vám alternatívny toner v tlačiarni predtým fungoval, ale náhle prestal pracovať, príčin môže byť niekoľko. V prvom rade si prečítajte chybové hlásenie v ovládacom paneli tlačiarne. Možno zistíte, že toner netlačí, pretože je už prázdny. Potom je najvyšší čas zaobstarať nový alternatívny toner.

V tlačiarni sa tiež mohol zaseknúť papier, prípadne môže byť chyba aj na strane počítača. Ak bol pár dní späť toner tlačiarne funkčný, odporúčame skontrolovať nastavenie, prezrieť priechodnosť papiera, preinštalovať ovládače a tlačiareň vypnúť a zapnúť.

2) Nový toner nefunguje po vložení do tlačiarne

Môže sa stať, že nový alternatívny toner nebude fungovať už pri vložení do tlačiarne. Tlačiareň zobrazí chybovú hlášku, novú kazetu tiež nemusí vôbec identifikovať. Potom bude oznamovať, že v tlačiarni nie je žiadny toner. Ako v takom prípade postupovať?

Tlačiareň vypnite, vytiahnite toner, očistite kontakty a vložte späť. Samotné vytiahnutie a opätovné zasunutie alternatívny toner mnohokrát sprevádzkujú. Problém však môže byť aj v konkrétnom výrobku, potom nezostáva nič iné než kontaktovať predajcu a tovar reklamovať. Vybavenie reklamácie však podľa zákonom stanovenej lehoty môže trvať až 1 mesiac.

Máte problém s tonerom TOREX? Vymeníme ho za nový

Mesačné čakanie na vybavenie reklamácie nie je práve príjemné. Mnoho firiem i domácností si dlhšiu odstávku tlačiarne nemôže dovoliť. Pokiaľ si zaobstaráte akýkoľvek alternatívny toner TOREX českej výroby, prípadné problémy s funkčnosťou vybavíme okamžite.

Naši technici sa vám budú radi venovať a pokúsia sa odstrániť problém na diaľku. Ak budú ťažkosti zotrvávať, vymenia vám chybný toner za nový, a to do 24 hodín. Na alternatívne tonery TOREX poskytujeme doživotnú záruku, takže vám je v prípade poruchy okamžite vymeníme kus za kus bez ohľadu na to, ako dlho toner používate.

U tlačiarní Brother často pomôže reset tonerov

Tonery je možné pri niektorých modeloch tlačiarní vyresetovať. To sa najčastejšie vykonáva pri tlačiarňach od výrobcu Brother. Ak by ste vymenili starý toner v tlačiarni Brother za nový, ale tlačiareň by stále ukazovala, že nebol vymenený, je potrebné ho reštartovať.

Postup resetu je však odlišný u každej produktovej rady spomínaného výrobcu. Ak tak budete chcieť počítadlo tonera vynulovať a opäť sprevádzkovať alternatívny toner, prečítajte si v manuáli, akým spôsobom sa resetovanie vykonáva priamo pri vašom type tlačiarne.

 

VYBERTE SI ALTERNATÍVNY TONER DO TLAČIARNE!


 

Zdroj fotografií: Depositphotos.com 

 

Zboží je skladem
Doručíme do 2 pracovních dnů
Skladem

aaaaaaaa

Nedostupné

Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele,
dostupnost je odlišná podle značky náplně.
O době dodání Vás po objednání budeme informovat.

Poslední kus skladem

Na skladě je momentálně poslední kus.

Poslední kusy skladem
Tovar nie je momentálne na sklade. Je na ceste od dodávateľa, dostupnosť je odlišná podľa značky náplne. O dobe dodania Vás po objednaní budeme informovať.