Cookies
Prevádzkovateľ webu, spoločnosť interNETmania SK s.r.o., Námestie osloboditeľov 65/6, 031 01 Liptovský Mikuláš, IČO 50462164, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež pre retargeting. Viac informácií
Súhlasím
Zákaznícka linka: +421 948 890 690 (Po-Pia 9.00-16.30 h)
Na tonery sme tu my.
Prihláste sa
Už som u Vás nakupoval

Reklamácia a vrátenie tovaru

Nie ste so zakúpenou náplňou do tlačiarne spokojní? Ak máte dôvod k reklamácii, neváhajte sa na nás obrátiť. Vybavenie reklamácie riešime ihneď a vždy sa snažíme svojim zákazníkom maximálne vyhovieť. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá!

 

Reklamácia tonerov TOREX a TEKO

Reklamácia tonerov TOREX a TEKO je veľmi jednoduchá a po starostlivom zabalení reklamovaného produktu sa už nemusíte o nič starať. Nasledujúci pracovný deň po oznámení reklamácie môžete očakávať doručenie nových tonerov.

 

Odporúčaný postup reklamácie:

  • kontaktujte nás na tel. č. +421 948 890 690, e-mailom alebo na on-line chate a my na základe Vašich informácií zariadime bezplatný zvoz reklamovaného produktu,
  • reklamovaný výrobok starostlivo zabaľte a voľný priestor balíčka vyplňte napr. pokrčeným papierom, aby sa produkt ešte viac nepoškodil (ak reklamujete viac produktov, dajte ich všetky do jednej krabice),
  • pre zdarný priebeh reklamácie odporúčame priložiť do krabice stavový výtlačok z tlačiarne (tzv. MML status), popr. výtlačoky dokumentujúce závadu (v prípade nefunkčnej tlačiarne nám pomôže foto chybovej hlášky na displeji tlačiarne zaslanej emailom),
  • my Vám obratom zašleme nové produkty, spravidla nasledujúci pracovný deň odovzdáte vodiči zabezpečujúcemu bezplatný zvoz svoj reklamovaný tovar a obdržíte od neho nový tovar.*
 

*Odovzdanie reklamovaných tonerov a obdržanie nových tonerov môže prebehnúť u toho istého vodiča alebo Vám môže nové tonery doručiť úplne iný vodič.

Reklamácia originálnych produktov

Pri reklamácii originálnych tonerov a atramentov je nutné uviesť podrobné podklady špecifikujúce reklamovanú závadu, ktoré požadujú výrobcovia originálnych produktov na posúdenie reklamácie.

 

Odporúčaný postup reklamácie:

  • reklamovaný výrobok starostlivo zabaľte a voľný priestor balíčka vyplňte napr. pokrčeným papierom, aby sa produkt ešte viac nepoškodil (ak reklamujete viac produktov, dajte ich všetky do jednej krabice),
  • do balíčka s reklamovaným tovarom priložte vyplnený reklamačný formulár s požadovanými náležitosťami pre začatie reklamačného konania, najmä vyplňte:
  • - číslo faktúry či objednávky
    - typ tlačiarne
    - sériové číslo tlačiarne
    - popis závady (dôvod reklamácie)
  • priložte podklady, z ktorých je zrejmá reklamovaná závada:
  • - stavový výtlačok z tlačiarne (tzv. MML status),
    - výtlačok, na ktorom sú viditeľné závady (šmuhy, neúplná tlač a pod.),
    - u nefunkčnej tlačiarne odfoťte chybovú hlášku z displeja tlačiarne a zašlite na našu emailovú adresu
  • kompletnú zásielku s reklamovaným tovarom, vrátane potrebných podkladov preukazujúcich závadu zabaľte a na obal uveďte údaje odosielateľa s označením REKLAMÁCIA. Takto označenú zásielku zašlite na adresu:
     
     
    REKLAMÁCIA
    OriginálneTonery.sk
    Reklamačné oddelenie
    Námestie osloboditeľov 87/23
    031 01 Liptovský Mikuláš
     

    Upozornenie: Pokiaľ nebude zásielka riadne označená ako REKLAMÁCIA, môže byť zamenená so zásielkami prázdnych náplní určenými na ekologickú likvidáciu a reklamačné konanie nebude začaté.
  • po obdržaní zásielky Vám zašleme Potvrdenie o prijatí reklamácie a zahájime reklamačný proces.

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Zakúpili ste omylom nevhodnú náplň do tlačiarne? Zakúpený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní na základe zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.

V súlade s vyššie uvedeným zákonom a vzhľadom na charakter predávaného sortimentu - náplne do tlačiarne - nie je možné tento druh tovaru vrátiť pokiaľ bol porušený ochranný obal toneru (tzv. airbag), toner bol použitý alebo vykazuje známky používania. V prípade, že spĺňate vyššie uvedené podmienky, priložte do zásielky s vráteným tovarom vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

 

Snažíme sa Vám však vyjsť v ústrety a nájsť všetky možné spôsoby, ako tovar vrátiť. Pokiaľ potrebujete vrátiť originálny toner alebo atrament, ktorý má len porušené vonkajšie balenie a vnútorný obal (tzv. airbag) je v poriadku, môžeme ich pre Vás skúsiť vykúpiť za 40-70% ceny. V takýchto prípadoch nás najprv kontaktujte.

 

Pri produktoch TOREX ponúkame možnosť vrátenia tovaru do 14 dní aj s ďalšími garanciami a výhodami.

Dokumenty k stiahnutiu

  • Reklamačný formulár na reklamáciu originálneho tovaru DOC PDF
  • Formulár na odstúpenie od zmluvy DOC PDF
Zboží je skladem
Doručíme do 2 pracovních dnů
Skladem

aaaaaaaa

Nedostupné

Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele,
dostupnost je odlišná podle značky náplně.
O době dodání Vás po objednání budeme informovat.

Poslední kus skladem

Na skladě je momentálně poslední kus.

Poslední kusy skladem
Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele, dostupnost je odlišná podle značky náplně. O době dodání Vás po objednání budeme informovat.